Ինքնարկթության նախագծերին ուղղված պահանջներ

Նախագծային խմբով հավաքի առաջին օր

Հավաքի ընթացքում քննարկեցինք ինչ է ինքնակրթությունը և փորձեցինք ձևակերպել ինքնակրթության նախագծերի նպատակը, խնդիրները և ուսուցչի դերը։

Ինքնակրթությունը կրթահամալիրում

Նպատակը

  • Կրթություն առանց պարտադրանքի
  • Սովորողի ճանաչողական՝ կոգնիտիվ, կարողությունների բացահայտում

Խնդիրները

  • Գիտելիք ձեռք բերելու հմատությունների ձևավորում
  • Սովորել սովորոցնելու կարողություններ
  • Աշխարհընկալման ընդալյնում
  • Արժեքային համակարգի ձևավորում
  • Որոնողական հմտությունների զարգացում
  • Անկախություն
  • Սուբյեկտիվությունը չպարտադրել
  • Ինքնաճանաչում

Ուսուցչի դերը

  • Ուղղորդող, բայց ոչ դոմինանտ
  • Հաջողության հասած մարդկանց օրինակներով ուղղորդում
  • Մոտիվացնել սեփական օրինակով

Առաջին հավաքի լուսաբանումը Քնարիկ Ներսիսյանի


Նախագծային խմբով երկրորդ հավաք

Մասնակիցները ներկայացրեցին ինչպես են ինքնակրթվում, ինքնակրթության կապը դպրոցի, մասնագիտության հետ, ինչպես նաև որպես անձի զարգացում, ներառում այլ բնագավառներում։

Հավաքն այնքանով էր արդյունավետ, որ ներկաները լսեցին միմյանց, հետաքրքիր էր՝ ով ինչպես է կազմակերպում իր ինքնակրթությունը։

Եզրակացություն հավաքից

Ինքնակրթության նախագծերը կարգի բերելու կարիք չկա, դա կսեղմի շրջանակը, կդառնա պարտադրանք և ինքնավարությունից կկորի։

Որպես առաջարկ

Խումբն առաջարկում է հետագայում հավանքերի ժամանակ մասնակիցներն արդեն ավելի մանրամասն փոխանցեն իրենց մասնագիտական փորձը։

Երկրորդ օրվա հավաքի լուսաբանումը՝ Անահիտ Ամիրխանյանի

Մասնակիցներ

  1. Սոֆյա Այվազյան
  2. Աշոտ Տիգրանյան
  3. Կարինե Գրիգորյան
  4. Սյուզի Հակոբյան
  5. Անի Մրտեյան
  6. Գայանե Փարվանյան
  7. Նաիրա Հարությունյան
  8. Վեներա Խառատյան
  9. Վարդուհի Մարգարյան
  10. Մարիամ Մնացականյան
  11. Լուիզա Քեշիշյան
  12. Արմենուհի Սոկրատունի
  13. Նունե Այդինյան
  14. Ստելլա Մնացականյան
  15. Մերի Գարեգինյան
  16. Ռոզա Գսպոյան
  17. Տաթև Աբրահամյան
  18. Անդրանիկ Մանուչարյան
  19. Հրայր Խաչատրյան
  20. Ալինա Թումասյան
  21. Գոհար Դանիելյան

Оставьте комментарий