Նախագծի նպատակն է
- Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանների մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրի սովորողների մոտ բացահայտել նախասիրությունները։
Խնդրներ
- Նախասիրությունների և ընտրությամբ դասընթացների համապատասխանության որոշում
- Նախասիրությունների բացահայտման միջոցով նպաստել սովորողների մասնագիտական կողմնորոշմանը
Նախագծի ընթացքի մասին
Նախագծի հիմնական քայլերը և նկարագիրը համակարգողի բլոգում
Առաջին փուլում նախագծային խումբը օգտագործել է վաղօրոք թարգմանված թեստ՝ ուղղված սովորողների հետաքրքրությունների։ Փորձարկելու ժամանակ թեստն իրեն չարդարացրեց, արդյունավետ չէր, կեղծիքի տոկոսը բարձր էր։
Թեստը, սովորողների հետ միասին արմատապես փոխվեց: Հատկապես նախասիրություններին վերաբերվող հատվածում և որոշ փոփոխություններ եղան մյուս երկու բլոկներում։
Փոփոխությունների մասին Դավիթ Մուրադյանի հրապարակումը
Փոփոխությունից հետո փորձարկվեց կրթահամալիրում և Մեծամորի Ավագ դպրոցում։ Նոր թեստն այս անգամ աշխատեց և բարձր էր հավաստությունը։ Մեծամորի 10-րդ դասարանների ուսումնասիրությունները հրապարակված են և քննարկվել է նաև թիրախային խմբի հետ։
Թեստը պետք է բացահայտեր մի քանի բան՝
- սովորողների նախասիրությունները
- հաղորդակցական հմտությունները
- աշխատանքի ընդունվելու ժամանակ հաշվի առնվող գործոնները։
Նախագծի արդյունքում ստացվել է մանրամասն վերլուծություն, որը բացահայտում է հարցմանը մասնակցած սովորողների նախասիրությունները եռամակարդակ՝
- անհատական տվյալներ
- դասարանական տվյալներ
- ամբողջ շերտի միջին տվյալներ։
Հարցման արդյունքները և վերլուծությունը համակարգողի բլոգում։
Նախագծի այս փուլերի ընթացքում արված բացահայտումներ
- պարզվեց՝ ինչ սկզբունքով են սովորողները կատարում իրենց ընտրությամբ գործունեության ընտրությունը
- նախագիծը համակարգող սովորողներին
- կրթահամալիրի և ուսումնական այլ հաստատության սովորողների նախասիրությունների տարբերությունները
Ապրիլ-մայիս ամիսների համար նախատեսվում է․
Ունենալ առաջարկությունների փաթեթ, որը կդառնա օժանդակ նյութ, կշեշտվեն հիմնախնդիրները՝ օրինակ բնական գիտությունների նկատմամբ հետաքրքրության ցածր մակարդակ, կպարզենք նաև մեր սովորողների և հարցմանը մասնակցած այլ դպրոցի սովորողների հետ ու կունենանք վիճակագրություն, որտեղ կընդգծվի կրթահամալիրի առանձնահատկությունը և նաև կերևան ընդհանրությունները։
Ծրագրին որպես լրացում կզմակերպվել են մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված հանդիպումներ